2015. február 7.

Youtube-on a HelloHal

Amikor elkezdtem a HelloHalat rettentően ösztönösen történtek a dolgok, mára azért ez sokat változott. Néha kicsit meg is mosolygom az akkori önmagamat. Csak éreztem, hogy mit szeretnék adni, mondani a HelloHallal, de igazán csak napjainkra sikerült ezt megfogalmaznom és ez nem teljesen az én érdemem. A sok beszélgetés, halvacsora, előadás, országjárás során megszerzett tapasztalatok segítségével forrt ki a HelloHal. 
Közben észre se vettem, hogy érdeklődik a média, hogy ez érdekes téma. Többnyire csak szóltak, hogy menjek és mentem, vagy szóltak, hogy jönnek és jöttek... Összegyűlt annyi kisfilm, video anyag, hogy érdemesnek találtam egy csokorba szedni őket, ezért örömmel jelentem, hogy elkészült a HelloHal youtube csatornája, mely a hellohalcom.


Sajnos nem sikerült már a múltból mindent megszerezni. Forgatott velem az egyik legnépszerűbb román gastroshowman, népszerűsítettem a hazai halfogyasztást a TV2 Mokkájában, ahol Demcsák Zsuzsa és Kárász Róbert volt a két műsorvezető, a rádióinterjúk számára már nem is emlékszem.
Aki úgy érzi, hogy videó segédlettel szívesebben süt-főz, vagy kíváncsi arra melyek a hazai halfogyasztás korlátai és ezek miként küzdhetőek le, annak ajánlom az eddig feltöltött filmecskéket.

Egy "hellohalfan" így főz, hajrá-hajrá!
Jó szórakozást hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...