2013. január 14.

Süllőfilé tepertős pogácsatésztában

Nincs könnyű dolgom, mert még sosem gyúrtam tésztát, az egész étel lelke pedig az. Akkor most hogyan mutassam be a receptet? Ráadásul Zoli barátom gyönyörű fotókat készített, melyeket óriási vétség lenne kihagyni a HelloHalról. Ja, és még azt sem tudom ki készítette a tésztát, édesanyám kapta valakitől én meg anyától. Bárcsak mindenki megkóstolhatná a végeredményt... Mennyei volt.
Szóval kaptam egy gumó tepertős pogácsatésztát. Szobahőmérsékleten elég jól lehetett vele dolgozni, így is előfordult, hogy az egyszer már elnyújtott tészta összeugrott, amit nem akartam, mert igyekeztem figyelni a tészta vastagságára, továbbá a tészta és a benne elbújtatott hal arányára. A süllővel az ég világon semmit sem csináltam. Ujjnyi csíkokra vágtam, besóztam és lelocsoltam egy kis citrommal, a kedvenc bio halfűszeremből szórtam rá egy keveset, de elhagyható a fűszerezés, majd a hűtőben várattam a sorsa végeztéig. 


A tésztába hatalmas műgonddal bebugyoláltam a halat.


Előmelegített sütőben emlékeim szerint 180 - 200 fokon sült. Persze sütés előtt megkentem tojással és szórtam rá egy kis reszelt sajtot.

 
A korábban bemutatott padlizsánhajóimmal együtt sütöttem, jól bírták egymás társaságát.


A végén mind megettük!

Hozzávalók:
  • tepertős pogácsatészta
  • süllőfilé, de a harcsa, vagy más szálkátlan hal is megfelelő
  • tojás, sajt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...