2013. október 29.

Párolt harcsafilé csőben sült zöldségekkel

A gyorsan valami finomat és egészségeset jegyében egy maximum 10 perces ételre szeretném felhívni a figyelmet. Alapanyagát tekintve csak friss harcsafilére van szükség. Én igazán szerencsés vagyok, hogy még a harcsák korosztályából is válogathatok, ez a legfinomabb 6-8 kg körüliből való, és fagyasztva sem volt.


Hol van az a határ ameddig valami, speciel a harcsa párolt és honnantól sült, enyhén sült? Nagyjából olyan nehéz kérdés, mint a halchips, haltepertő, halropogós közötti határvonalat meghúzni. Egy vaskosabb halszeletet lehetetlen fedő nélkül megpárolni, ameddig egyik oldalán hevítve az egész szelet hal ki nem fehéredik, addig a másik oldalára nem is érdemes fordítani, de addigra az egyik oldal már kezd pirulni még alacsony hőfokon is. Na, ezekkel a dilemmákkal próbáltam a zamatot benne tartani az én előre besózott harcsámban. Pici borsot őröltem rá és lime levével locsolgattam, hogy inkább az segítse a párolódást.


A karfiolt és a kelbimbót egy tűzálló edénybe téve kevés besamell mártással meglocsoltam és egy kis sajttal megszórtam, bedobtam az előmelegített sütőbe, mire mindennel elkészültem és megterítettem az is megsült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...